lördag 19 november 2011

Underbara lediga Lördag morgon.

Då har jag varit uppe sen åtta eller nåt, Björn gick upp då för att käka frulle innan jobbet och jag joinade honom. Sen har jag som vanligt slösurfat lite.
Men har även lyckats tvätta en maskin smutstvätt och fyllt diskmaskinen, så nåt vettigt har man gjort också. Riktigt skönt är det att ha lite mer sovmorgon än vanligt och bara ta det lugnt. Precis det jag och min kropp behöver just nu.

Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen för att göra i ordning mig för dopet.
Men jag har ingen aning om vad fan jag ska göra med håret..! Luggen är ju så lång och topparna så ojämna på resten av håret. Men jag måste nog ändå vänta tills på Fredag innan jag klipper mig då jag har lite dåligt med pengar.. :-/
Hade en dröm om att jag skaffade mig en sån där rak lugg istället för den snea som jag haft väldigt länge. Undrar om man skulle passa i det? Kan ju bara testa på i så fall, håret växer ju ändå ut förr eller senare...

Vad ska ni hitta på idag?

1 kommentar:

Fredric sa...

Jag ska på hockey, det ska jag hitta på idag.