torsdag 24 november 2011

Sicken sovmorgon!


Jag vaknade precis.
Hade nog kunnat sova ännu längre om väckarklockan inte väckt mig, men den hade jag ju ställt för att kunna ta det lite lugnt innan man ska iväg och jobba.
Så nu har jag satt på Nyhetsmorgon och en del av frukosten är på G.
Åh så skönt.

Men å andra sidan har jag sprungit på toa fler gånger än vanligt inatt. Brukar gå på toa en gång per natt men denna gång vart det tre ggr. Och varje gång hade fingrarna dessutom domnat...
Lite drygt men men.

Jag har en polare som gjort en Gastric bypass operation nyligen och jag är GRYMT nyfiken på hur hon kommer se ut nu när hon går ner i vikt.. Ska faktiskt bli asspännande. Dock ses vi aldrig då det är nåt som kommer emellan men hon kanske lägger ut en och annan bild på sin blogg sen..? Pik, pik, haha..

Idag jobbar jag min sista kväll och då har vi även personalmöte. Undrar vad man får höra för skoj där..?

Jag ska få en leverans från UPS imorrn också, först ska jag till barnmorskan och sen får jag snällt vänta på det där paketet. Dom hade försökt leverera det igår men det gick ju sådär då jag var på jobbet hela dan.
Usch! Nu börjar mina fingrar domna på tok för mycket så det är dags att sluta skriva!


1 kommentar:

therese sa...

Haha klart jag ska lägga ut bilder!
Vi får faktiskt försöka ses också.
Vi var ju svintajta förut!

NU har jag egen lägenhet så det är bara komma när du vill. Jag är sjukskriven i 3 veckor så vi kan gärna ses sen när du gått på mamma ledighet.
Iaf höras om det=)
Kram