tisdag 29 november 2011

Ren och fin.

Fingrarna spökar fortfarande och vill inte riktigt ge med sig..
Det börjar bli liiiite irriterande nu.

Aja, nu har man fått i sig frukost och luktar gott igen.
Ska bara vänta ut tvättmaskinen och sen drar jag iväg. Funderar först på att åka förbi

Webhallen och köpa lite grejer.. Var förbi Gamestop igår och dom tar ju värsta överpriset, tjänar fan 300 spänn på att köpa dom två spelen på Webhallen istället!


Jajust ja, igår fick jag inte bara en fin Amaryllis, utan även en fin bukett, en korg med en söt nallebjörn, litet paket blöjor, ett fotoalbum och lingonglögg av familjen, så gulligt!
Fick mig en kram av brukaren också innan han gick in på rummet och spelade tv-spel.
Känns som att jag redan saknar honom...
Men men, vi ses snart ändå, jag ska dit och hälsa på sen när snuttiplutt kommit till världen.
Och familjen och kollegorna träffar jag kanske snart igen, de ska på julbord och undrade om jag ville med om jag orkar sen, och det vore ju väldigt trevligt.

Inga kommentarer: