torsdag 3 november 2011

Stressa, stressa..


Nu har jag varit ner en sväng i tvättstugan. Sket i att lägga in kläderna i torkskåpet utan slängde in Björns gardiner (han har sytt dom själv) där istället. Kläderna har jag hängt på tork här hemma.
Och så slängde jag in 30 graders smutstvätten ändå. Skulle ju ändå ta lite tid med torktumlarna.

Sen har jag hunnit ta en dusch, göra nån frisyr av mitt smutsiga hår så det inte ser lika skitigt ut, möblerat om i barnrummet, och rensat ur syrslådan (inga kvar och då måste man slänga mat och eventuellt papper/kartonger innan man köper nytt). Fan jag hade klarat mig så bra utan levande syrsor här hemma, haha.. Men men, kära lilla Hjördis ska ju få lite mat hon med.

Huvva, men jag får nog stressa ner lite så man inte får ett herpesutbrott iaf. Det är fan det värsta man kan få...!

Inga kommentarer: