lördag 5 november 2011

Ömmande jävla punkt..

Den är så oskön. Spelar fan ingen roll om jag ligger eller sitter.
Smärtan kommer krypandes sakta men säkert ändå..
Usch, jag känner mig så gnällig. Men det är ju för att jag har småont hela tiden.
Har jag inte ont i muskeln eller vad det är så får ont i bäckenet för att jag ligger ner och har jag inte det så får jag håll om jag går för fort (läs; normal takt), man ska tydligen behöva gå i snigeltakt.
Och har jag inte ont så ska det vara så jävla svårt att knyta skor, eller ta sig upp från golvet i duschen efter att man rakat sig eller bara o ta sig ur sängen eller soffan.
Det blir ju lite tröttsamt det här att hela tiden ha ont eller att behöva känna sig som en blåval.


Börjar förstå varför många inte gillar att gå över tiden......

Inga kommentarer: