tisdag 17 juni 2014

Vad äta?

My har precis badat och äter för tillfället äpple och ser på Hitta Nemo.
Jag håller på att somna här i soffan och försöker samtidigt fundera ut vad jag ska hitta på till middag...
Har iiiiingen inspiration what so ever... Nästan så jag bara vill be Björn handla hem nå snabbmat, dock lite svårt då han både har jouren, kör motorcykel och antagligen inte är hemma förrän vid sju som allra tidigast. Nu hade det faktiskt varit perfekt med nåt man bara slänger in i ugnen, synd bara att vi inte har nåt sånt hemma och att jag inte orkar åka iväg heller.

My har inte nån feber längre men är däremot lite snorig, så henne skickar jag nog till dagis i morgon om inte snoreriet blir värre.

Nåt jag måste göra snart.. helst i morgon i och för sig är att ta mig till gymmet för att pausa medlemsskapet, dumt att betala pengar när jag ändå inte går dit just nu. Ska i alla fall pausa kortet fram till början på nästa år.. om man nu kan göra det så länge. Knappast så att jag kommer igång tidigare.. Ska bara försöka hitta moderskapsintyget jag fick av barnmorskan..




Inga kommentarer: