onsdag 4 juni 2014

Kutsu Kangasalle.

I dag fick vi en inbjudan till fest hos morbror och hans fru, de firar att de varit gifta i x antal år och ska därmed ha lite fest och bjuda in de närmsta släktingarna.
Snart mindre än en månad kvar tills vi ska dit, längtar! Fick även ett mail med lite förslag på vad man kan hitta med små barn i närheten av där vi bor, helt perfekt!


Vet varför Mysan har feber i dag. Tandsprickning... hörntänderna nertill som växer fram just nu.. lots and lots of drool. Tror hon får stanna hemma i morgon också. Får se vad vi hittar på i morgon, kan ju inte sitta inne hela dagen heller! Då blir nog jag tokig, haha.
Dessutom kommer Helene hit och städar på förmiddagen, så då är det bäst att åka iväg en sväng... kanske ska kolla vad mamma har för sig?
På eftermiddagen ska vi träffa kusin Tuija i centrum, hon är ute efter en iPhone då hennes son sumpat bort sin, och jag hade min gamla dammandes här hemma, så varför inte sälja den till lite kompispris? Win-win (jag har funderat på att sälja den men hela tiden glömt bort det).

Nu börjar Armageddon, den ska jag se, det är faktiskt en av mina favoritfilmer :-).
Ha en bra kväll alla ni!


Inga kommentarer: