måndag 16 juni 2014

Monday morning.

Helgen har varit underbar. Fint väder och häng med familj.
I går fixade vi lite i trädgården innan vi åkte till en massa sportaffärer för att hitta ett par bra skor för min ömmande häl. Jag gillar inte att springa mellan affärer men när det handlar om ett par skor för typ femtusen spänn så är det lika bra att jämföra lite. Hittade ett par till slut, efter att ha letat i fem butiker...
Det blev ett par Nike Air Max Trax.

Mina fina Pioner i trädgården, hade glömt bort att det var en mix av både rosa och vita blommor..
Nya skorna, fina och bekväma!

Sen åkte vi hem till Björns familj och blev serverade tacos till lunch och därefter rabarberpaj med glass, smarrigt! Hjälpte även till att installera deras nya box. Hoppas den kom igång sen, då den behövde upp till två timmar på sig att ... ja jag vet inte vad den skulle göra.. Men då var det dags för oss att åka hemåt i alla fall. Innan vi åkte hem handlade vi mat på Ica Maxi och sen däckade faktiskt lillfisan i bilbarnstolen. Hon hade inte sovit middag under dagen och sprungit runt hela dagen så jag förstår att hon var trötter. Så när vi väl kom hem så bar jag in lillfisan i säng och så bar vi in kassarna. Middagen blev en besvikelse också.. Vi skulle grilla Texas Longhorn Ribs men dem brändes på grillen och superfort dessutom... smakade bara bränt enligt mig, så jag åt bara pommes och en stund senare tog jag några mackor och därefter kvarg och färska jordgubbar till téet. Det var åtminstone gott!

Bränt kött med pommes.. ribsen hamnade rätt snabbt på Björns tallrik då han tyckte att det inte smakade bränt, vilket han nog ändå inte höll med om sen...
Ja, i dag är det Måndag, har faktiskt inget inplanerat, får se vad som händer. Kanske fixa lite i trädgården?

Inga kommentarer: