tisdag 3 juni 2014

De med flera barn alltså...

Alltså gud vad sämst jag är gällande träning just nu....! Har INGEN motivation what so ever. I vanliga fall (när man inte är gravid) så kan man ju ta i på ett helt annat sätt och se lite resultat, men det kan man ju inte göra nu so therefore lack of motivation...
Jaja, jag får väl tänka på vad jag stoppar i mig istället....

Ska eventuellt iväg med Vendela och köpa nåt till Maria och Pau's lilla Siri, och självklart nåt litet till Maria också! Sen blir det till att slappa lite innan det är dags att hämta My och Nils i dag igen. I går fick jag sitta barnvakt åt lilla Milla en kort stund innan Julias styvmor kom hit, och på eftermiddagen hämtade jag Nils samtidigt som jag hämtade My. Ojoj, fullt upp med två, och då höll jag dessutom koll på tre (Alice också) ett tag där, inte lätt när alla vill leka med samma sak dessutom... som när alla tre ville gunga samtidigt i EN gunga... Nä, då fick man avleda några och välja nån som fick gunga en liten stund för att sen låta den andra och tredje gunga... Huvva... De som får tvillingar och trillingar (osv...), LOTS OF CRED till de som lyckas klara av vardagen!

Nu ska jag se på lite LOST. Ha det!

1 kommentar:

therese sa...

Färdiga köttbullar igen :((((
Fy fan vad vidrigt! De luktar tom med prutt om dem.
Nyttigare mat åt småfolket! ;)