lördag 14 juni 2014

Lördagsmys.

Nu ligger jag här i sängen och både My och Björn sover. Björn har dock däckat i soffan och där fanns det ingen plats för mig, så jag lade mig här i sängen istället. Snacka om att hjärnan vet om var man är nånstans, sömnsignaler sänds för fulla muggar all over the body.

Vi har haft en jättetrevlig kväll hos syrran och Micke. Alltid lika härligt sällskap och sen god mat på det! Slottsstek med potatis, sås och vinbärsgelé till. Mmmm! Och sen hade de gjort efterrätt också, rabarberpaj med glass. MMMMM. OM jag är mätt och belåten.
Vi hann leka en stund i deras park innan maten och en stund efteråt. Det var rätt kallt ute nu på kvällen och vi hade inte med några varmare kläder till My förutom koftan då, så hon fick låna syrrans tjocktröja som hon såg ut som en jedi i, haha. Meeeen, vi kunde ändå inte bli så långvariga då hon hade bara ben, och sen var det läggdags för henne också. Men vi hann se hönorna och växthuset i deras förening och leka lite till på lekplatserna.

Här kommer massa bilder från eftermiddagen, klicka på dem för att se större format.






Ha en bra kväll, får se vad morgondagen bjuder på!

Inga kommentarer: