onsdag 18 juni 2014

....

Nu är jag sååå jäkla trött alltså.
Helt slut på energi alltså.
Nu är det påfyllt efter lite té och knäckemacka. Tog bara My 1 ½ h att somna i kväll.... grannarna är chilenare och i kväll spelar Spanien-Chile. Kan inte påstå att det är tyst i radhuset bredvid... Var inte så glad när jag låg där bredvid My och försökte få henne att somna mellan glädjetjuten men men.. hoppas ändå att Chile vinner, även fast jag inte är så mycket för fotboll.

Vi har haft en bra dag jag och My. Hängt med syster/moster och Micke. Vi åkte till Farsta centrum och handlade lite nödvändigheter. My fick köpa något till sin barnskötare/kontaktperson på dagis och jag köpte nåt till de andra två på avdelningen. My valde ut en ljusstake och ljus. Mycket fint och bra val faktiskt, nästan så man blir lite stolt :-). Passade på att köpa lite nytt té till mig själv också, nami nami!
Sen handlade syrran och Micke på bolaget och därefter rullade vi hemåt.



Jenni jagade Mysan medan jag tillagade middag. Pljeskavica med rösti blev det. Mycket gott!

Nu ska jag dricka upp mitt té och se på lite GoT, tror alla avsnitt på senaste säsongen finns ute nu :-).

Inga kommentarer: