tisdag 17 juni 2014

No manikyr.

Det verkar inte bli nån manikyr för min del i dag. My vaknade med feber och är fortfarande varm. Så hon får hoppa dagiset i dag och stanna hemma. Och inte fan kan jag ta med henne till en nagelsalong... Hur still sitter den här lilla tjejen liksom? I och för sig så satt hon faktiskt väldigt fint när jag klippte luggen på henne för en stund sen. Superduktig. Fast jag kan inte påstå att det blev så fint, ändock kortare och det var det viktigaste, vill ju inte att hon ska få ögoninflammation på grund av lugg som stör i ögonen.

Nu är det dags att borsta tänderna, för både mig och Mysan.. inga tandtroll här inte tack!


1 kommentar:

Camilla sa...

Lillpluttan då, hoppas hon snart är pigg och kry igen! Inte roligt när de små är sjuka :/

Jag brukar natta min lilltjej vid 19-tiden, då är hon supertrött och bara gallskriker.Sen hinner hon ofta vakna 2-4 ggr innan jag själv lägger mig..*suck*