måndag 23 juni 2014

GoT.

Sitter här och ser på Game of Thrones. Andra avsnittet på fjärde säsongen. LOST är jag helt färdig med, vet inte riktigt om jag gillade slutet eller inte.. men man blev lite fundersam. Bra serie måste jag säga. GoT är också rätt underhållande, väldigt rå emellanåt, men ändå bra.


Den här dagen kommer nog inte bjuda på så mycket, ska typ dammsuga här hemma bara.. sen finns det inte så mycket mer att göra, eller jo, klippa gräsmattan som växer som fan hela tiden, den måste klippas varje vecka!

Myskon röjer för fullt i magen, inga konstigheter där just nu. Avvaktar med att ringa förlossningen tills jag "läcker" igen, och om jag gör det. Kom att tänka på hur det skulle bli med Finlandsresan då... behöver ju kränga med en hel barnvagn då också, istället för bara paraplyvagnen. Hmm... ja det tål att funderas på lite mer faktiskt.

Inga kommentarer: