söndag 8 juni 2014

Tandemhoppet!

Skulle gjort ett inlägg i går kväll men jag orkade inte för fem öre! Egentid den kvällen = däcka i sängen direkt, haha! Tråkigt men vad gör man när man är astrött??

Vi hade en finfint dag i går! Björn fick göra sitt hopp då det var så fint väder. Eller ja, Björn och Fredrik. En vän till oss hoppade han med, så det var nog lite extra skoj att hoppa med en vän (inte för att de hoppade tillsammans så, men först den ena och sen den andra med varsin instruktör). Han fick med både video och bilder, filmen var nog det grymmaste så den ska jag lägga ut på Youtube nu och lägga upp den här på bloggen. Här kommer lite bilder före hoppet, själva hoppet och bilder efteråt :-). Klicka på dem så blir de större.
























Första gången jag satt längst bak i bilen också, inte alls bra för mitt bäcken kan jag säga. Hade så ont efteråt och känner av det även i dag. Annars var det helt ok att sitta där, med tanke på det begränsade benutrymmet.

Här kommer videofilmen på hoppet!



Han verkade nöjd med sin 30-års present och jag är inte alls avis! Nästa år är det jag som hoppar, fatta kicken!! Who's with me???!

3 kommentarer:

therese sa...

Jag kanske vill haha. Är sjukt höjdrädd smen tror stenhårt att det är en upplevelse för livet ;)

Unknown sa...

Coolt! Dock passar jag på hoppet :)

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.