söndag 1 juni 2014

Lugn Söndag.

Solen har gått i moln och jag är den enda vakna i huset.
Både My och Björn sover middag.
Vi lekt en massa utomhus med grannarna, likaså ätit lunch vid nya uteplatsen, mycket trevligt.

Jag planterade Fuschian i ampelkrukan jag köpte och Björn borrade hål under balkongen så den kan hänga där sen. Jag tror att jag åker till Hornbach en sväng sen för att köpa lite blomjord, frön och armeringsnätet. Nu känner jag sånt stort sug att fixa det där och nåt måste jag ju ha att göra kommande vecka!
Tror det blir så att Björn och My stannar hemma så kan jag gå i lugn och ro.


Usch va trött jag blev nu också. Får ta och sova lite extra i morgon kanske? My ska väckas om en stund nämligen, får hon sova för länge så blir det bara pannkaka med nattningen, not worth it.

Inga kommentarer: