måndag 23 juni 2014

Tankar mitt i natten..

Känner mig klarvaken för tillfället. Har nyss varit inne hos My som drömt mardrömmar ett par gånger. Gick på muggen efteråt så jag slapp vakna kissnödig senare sen och två steg ifrån toaletten så kommer det nåt blött i trosan. Det är precis samma känsla som med Mysan innan hon kom, alltså fostervattenläckage. Vet att det inte är nåt annat. Frågan är bara om det på nåt sätt är på G redan nu eller om jag med jämna mellanrum kommer läcka vatten i ca 1 1/2 månad till...? My kom nämligen två dagar efter att jag började läcka fostervatten under förra graviditen... Kanske ska ringa förlossningen, speciellt med tanke på moderkakan som låg rätt långt ner vid senaste ul-besöket..?

Vore konstigt om myskon skulle få för sig att komma redan nu.. det är vi inte riktigt beredda på just nu. Jag har ju precis börjat fixa med blivande barnrummet...

Nä, ska försöka få lite mer sömn nu...

Inga kommentarer: