måndag 2 juni 2014

Måndag, igen.

Måndag morgon och Nyhetsmorgon på tv. Prat om potträning vilket är väldigt intressant. Vi har inte varit så duktiga på det. Det hade nog funkat bra om vi hade snappat upp My´s intresse för pottan för ett halvår sen... Men men, vi känner inte att det är nån brådska, tids nog slutar hon med blöja och i och med att sommaren kommer så kan hon faktiskt springa utomhus utan blöja och ha pottan i närheten.

Jag lekte hobbyfotograf i går och tyckte jag fick till några fina bilder. My fick ju en "såpabubbelmaskin" i helgen, den vart väldigt populär, synd bara att ungen hällde ut all såpa.....











I dag ska jag pyssla med blommor och frön. Ampeln ska på plats, och konservburkarna ska fyllas med jord, frön och blommor, det ska vara fint väder, då får man passa på..! I morgon och på Onsdag ska det vara lite sämre väder.

Och apropå vädret. VIKTIGT VIKTIGT att det är fint väder på Lördag! Björn ska göra sitt tandemhopp då! SPÄNNANDE!! Hade jag lätt gjort om jag inte hade varit gravid!

Inga kommentarer: