fredag 27 juni 2014

V. 35.

Då har man gått in i en ny vecka i graviditeten. Myskon växer så det knakar kan man säga. Förutom vikt och längd så utvecklas lungorna inför ett liv utanför livmodern.. och ja, nog börjar det bli trångt i magen för henom, det känns kan jag lova. Bebis ligger redan med huvudet nedåt, det såg vi på ultraljudet förr förra veckan. Skulle gissa på att h*n inte ändrat den positionen, eller ja, det känns åtminstone inte som så.


Om några timmar ska jag iväg till Ikea med syrran, IDAG blir det av, har pratat om att åka dit i flera dagar men så har det inte blivit av pga byggarbetare i deras hyreshus som sprungit runt titt som tätt, och då syrran och Micke inte ville lämna ifrån sig nycklarna. Ska ju testa på lite fåtöljer så jag kan bestämma mig för vilken fåtölj vi ska köpa in i bebisrummet, är ju en fördel om det finns nåt att sitta bekvämt i när det ska ammas dag som natt.

Ska förbi Ica i centrum också och hämta ut ERGObaby-bärselet som jag beställt. Snabb leverans från Lekmer.se. Gillar den hemsidan. De har mycket grejer och även bra priser.

Nu ska jag se på Game of Thrones, sen göra i ordning mig så man inte ser ut som en zombie.
Heddå!

Inga kommentarer: