torsdag 26 juni 2014

Fika på fika.

Sitter här i solen med syster yster just nu. Båda två pillar på varsin telefon. Och dricker en varsin kopp kaffe/té. Om en stund ska jag hämta Mysan på dagis är det tänkt.

Dejten med Martina var mycket trevlig, man blir alltid så positivt laddad av den kvinnan! Är så glad att jag har henne i mitt liv igen. Inte nog med det, hon bjöd mig dessutom på lunch och hade köpt supersöta grejer till myskon! En jättesöt pyjamas, mössa och henoms första egna gosedjur också, så gulligt! Efter att vi lunchat och fikat så knatade vi runt i lite affärer, sånt är ju alltid trevligt. Sa att vi skulle försöka hinna ses innan myskon kommer och efter att vi varit iväg på lite semestrar båda två.

Pratade med Jenny på förmiddagen också, bestämde att vi ska ses den 7:e efter att hon kommit hem från Gotland och innan vi drar till Finland. Ska även passa på att bjuda hennes karl (Björn känner honom bra sen innan då de jobbade ihop på Vianor i Handen) som blir hemma nästa vecka med altanbygget på middag, det vore nog trevligt.

Nu ska jag vara social med syrran.

Inga kommentarer: