fredag 6 juni 2014

Smaka på Stockholm.

Då har hela familjen ätit frukost, My har ätit rätt bra hon med, och Björn åt mest förstås!
Mysan har ju tandsprickning så hon är inte helt 100, hoppas på att det blir bättre så småningom och slutar göra ont.


I dag ska vi på utflykt! Buss, tunnelbana och Smaka på Stockholm står på schemat! Vi åker aldrig kollektivt i den här familjen men i dag får det bli av då lillfisan velat åka buss så länge, och då gick Björn med på det till slut (om ni letar efter nån som är ANTI-kollektivtrafik så bor han med oss!). Sen får vi se vad Kungsträdgården bjuder på för gott.

Sen bjuds det på fika hemma hos Maria och Pau så alla får träffa lilla Siri. Att hon orkar ta emot besök dag 5 liksom, jag hade nog varit helt slut då, haha. Eller ja, det återstår att se!

Gårdagens middag blev inte den roligaste direkt. Hade inte sug efter nåt och kände inte att jag orkade ställa mig framför spisen heller efter en hel dag med Mysan som inte ens sovit ett blund under dagen.. så det blev fryst fiskgratäng som fick åka in i ugnen och sköta sig självt! Och rätt gott var det också.


 Nu ska jag hoppa in i duschen och hitta nåt att ta på mig, verkar bli rätt okej väder i dag i alla fall. Smhi kan man ju inte lita på, de ändrar sig från dag till dag... stämmer aldrig när man kollar nån/några dagar innan...!

1 kommentar:

therese sa...

Åh vad skoj! JAg hade också åkt in till Kungsan om jag varit ledig. Verkar ju jätteskoj och GOTT haha att knata där o småäta!