tisdag 4 december 2012

Vad händer idag??

Jag tror vi ska försöka ta oss ut. Nån som vill joina på lite shopping (tänkte typ Sickla köpkvarter)?
Har lite presenter kvar att köpa och så vill jag väldigt gärna köpa den där fågelmataren som jag la upp en bild på förut.

Mysan verkar må bättre idag än dom två senaste dagarna. Idag har hon ingen feber kvar. Bara snorig och lite hostig. Värst är hostan på nätterna.
Dessutom verkar vädret vara lite mildare idag än det var igår, jag vet ju inte då jag aldrig var ute igår.
Så det skadar förstås inte.
Måste dock göra nåt åt dörrlisterna, dom fryser fast, vilket gör att man knappt kan öppna dörrarna, så det vill jag gärna få åtgärdat idag.

1 kommentar:

Therese sa...

Ååååh vad fin hon var i sin Lilly-My body några inlägg ner! Passade henne perfekt ju!

Haha jag är på säsong 3, avsnitt 3 av Soa nu.
Sjuuukt spännande va fan.
Kan itne sluta titta ;)