tisdag 4 december 2012

Inte mycket kvar nu.

Lillfisan somnade nyss, hoppas hon sover en stund. Återstår att se, under förmiddagen sov hon bara i ca 25 minuter.. Om ens det.

Mysan i sin vinteroverall som jag köpte av Zandra. Snart får vi hem hem henne efterlängtade vintermössa som  jag beställt, hihi.
Vi åkte till Sickla köpkvarter en sväng, men fick inte med mig Linda som jag hade hoppats på, some other day. Jag har nästan handlat klart julklapparna för i år. Har en kvar nu, den andra beställde jag precis via nätet, billigare så och utan frakt. Vill inte stressköpa nåt onödigt nu heller bara för att få allt klart. Har massor med tid innan självaste Julafton.


Nu ska jag fortsätta se på SOA. Sen ska Svensk lånemarknad ringa mig och kolla vad för räntor dom kan erbjuda. Är ju alltid trevligt om man kan sänka sina lånekostnader på nåt sätt.

Inga kommentarer: