onsdag 19 december 2012

Glasögonorm.

Jahaaaaaaja... Inte konstigt att jag såg suddigt på höger öga.
Det fanns ju fan ingen lins där, haha...!
Svårt att pilla ut den ur ögat om man inte har den där heller!
För första gången i mitt liv har jag tappat en lins, och att ens fundera på att leta efter den.. nä...
Synd bara, det var mitt sista par linser jag hade nu, har inte tagit mig tid att beställa nya, så jag får snällt leka glasögonorm ett tag framöver. TRÅKERS.
Tycker jag får ont av glasögonen efter ett tag, att det liksom spänner ovanför/bakom öronen, men det har väl med ovanan att ha på sig glasögonen att göra. Och så tycker ja att dom sitter snett på mig också, något störigt.

Happ, linser beställda, glömde visst att publicera inlägget innan beställningen, typiskt mig.. Oj vad det skiljer sig i pris på alla sidor. Gick in på Lensstore.se först och skulle beställa hem två boxar, men sen kom jag på att jag faktiskt kan kolla på Prisjakt.se och se ifall jag hittar nåt billigare och det gjorde jag. 568:- hos Lensme istället för 749:- hos Lensstore. Säga vad ni vill men många bäckar små.

I'm blind without these. Inte riktigt då, men lite.

Inga kommentarer: