måndag 24 december 2012

Lugnet efter stormen.

Haha, nu sitter jag är asmätt medan alla andra glor på Monsters Inc.
Oj vad mycket gott vi ätit. Kroppen måste ju fått sig en sån sjuk sockerchock!!

Massa god julmat!!

My såg helt jätteförvånad ut när alla började sjunga nubbevisor, haha.

Juldesserterna, sjukt god cheesecake som syrran och Micke gjorde! Och Cake Popsen vart populära också. great!
Mina hjärtan.
Sen tror jag alla blev glada över sina julklappar också. Jag blev väldigt glad för mina.
Vi hade även en liten tomte som delade ut klapparna.




Kan ni gissa vad jag fick i julklapp...?

Japp, en kaffemaskin, nu ska jag lära mig dricka kaffe och bli vuxen, haha!


Sen fick jag ett kakfats-set, så man kan bygga ihop sitt eget kakfat, tittade på dessa på julmarknaden men köpte aldrig, och ångrade det i efterhand, men kära Emma köpte denna till mig istället, tack!
My fick även en jättefin tröja från farmor och farfar, riktigt söt! 


Presentkort på bästa affären av syrran och Micke, och ett härligt spa-set från Therese.


Nagellack och en nagellacksblåsare av syrran och Micke, hahaha!!

Och typ den bästa julklappen, en robotdammsugare av min älskling! Va skönt att bara låta dammsugaren köra sitt eget race i rummen. Tror den kommer användas mest i köket/hallen/My's rum då det är där vi tillbringar mest tid.
Jag har fått lite mer paket, så som vedkorg, filmer, gnistgaller, tvål, badsalt och säkert mer grejer som jag inte kommer på just nu.
Är jättenöjd med allt. Tack allihopa.

Nu ska jag upp och hänga med folket, försöka hitta nån skön plats vid soffan.

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh vad mycket fina paket!
Men det förtjänar du!
Kram