måndag 17 december 2012

Snart sängen.

Alltså, fan va trött man ska vara på kvällarna då... Egentid, vad är det??
Somnade i soffan i förrigår och även igår när Emma var över.
Lite tråkigt. Och nu känner jag mig helt slut igen. Vill liksom orka med lite filmmys med min gubbe på kvällarna men det går ju inte alls. Kanske ska man börja med kaffe på kvällen..?

My somnade inte förrän nu. Vi gav henne välling i sängen och så däckade hon direkt.
Jag har i och för sig inte ens försökt lägga henne, hon har fått ligga/sitta i min famn medan jag kollat på lite SOA. Och hon har varit rätt lugn under kvällen. Dock tror jag att hon kommer att vakna lika tidigt som vanligt, så jag får nog snällt försöka få henne att ta lite sovmorgon.

Inga planer för morgondagen än, återstår att se vad vi hittar på. Ska ringa Stockholms kommun och vara på dom lite mer nu om var My får dagisplats nånstans. Börjar bli rätt tröttsamt att inte veta och dessutom behöva svara att man inte vet var hon ska börja när folk frågar...


Björn kom hem med granen ikväll, en stor och ståtlig kungsgran. Blir till att pynta den imorrn då energin inte finns ikväll..
Sov så gott ni andra, det ska jag göra strax!

Inga kommentarer: