tisdag 18 december 2012

Jävla skitbildström.

Va trött jag blir på teknik som inte fungerar. HATAR SÅNT.

Idag hade vi ingen planerat men Therese hörde av sig och frågade om vi inte kunde baka idag och det passade ju finfint.
Jag och Mysan gick ut en sväng med pulkan och lekte lite i snön innan Therese dök upp. Och sen bakade vi vörtbröd. Blev dock misslyckat. Eller ja, jag ska kolla nu när brödet hunnit svalna lite. Det kändes rätt degigt (my bad, då jag tog ut brödet för tidigt).. Sen kom Therese systerdotter över en stund, hon har gått och blivit jättesöt. Vuxit till sig och blivit kvinna. Och tyckte Mysan var jättesöt och tyckte vi hade fint här hemma. Man tackar, sånt blir man självklart glad av att höra!

Fick maila över bilderna till datorn, suck.....!
Snö var gott att smaka på, inte så bra kanske... Men hon måste ju få känna på hur det känns liksom.
My har precis somnat i alla fall. Hon fick somna själv i sängen ikväll, bättre det än att hon somnar i min famn egentligen. Riktigt trött var hon också.
Jag och Therese fick kämpa för att hålla henne vaken dom sista två timmarna (ingen idé att låta henne sova middag så sent).

Sååååå, äntligen lite egentid. Men som sagt, jag ska titta till brödet nu.



Inga kommentarer: