torsdag 20 december 2012

Busy bee!

Femtioelva bollar i luften. Dammtorkar, tvättar, plockar, ordnar, slänger, sparar, betalar, diskar, bäddar, gör i ordning mig själv..!
Ojoj. Just nu satte jag mig ner för att betala två räkningar. Delvis skorstensreparationen och sen så My's foton.

.....

Och som vanligt så går jag ifrån datorn innan jag hinner publicera. Nu är det mesta gjort, ska fixa det sista av disken sen och även dammsuga, men det får vänta tills Mysan vaknat.

Ska handla hem nya Hyacinter också, de jag hade hemma har precis dött. Segt.
Men men, bara att köpa nya när jag ändå ska förbi Maxi.

Kolla förresten in det här klippet.
Detta är ett klipp ur Paralympics, och den här killen har endast stumpar till armar om man jämför de andra som ändå har en eller två armar. Shit alltså.

Inga kommentarer: