söndag 23 december 2012

Mitt 2012.

Gör som alla andra och skriver om det gångna året.
Det här året har varit underbart.
Jag/vi har...


  • .. fått se min fina dotter utvecklas från baby till barn. Helt otroligt vad mycket ett barn utvecklas under det första året. Och hon är helt klart det bästa som hänt mig.
  • .. lärt känna Kicki och Isabella genom mammagruppen. De har medfört mycket kärlek och skratt i min vardag när man varit hemma hela dagarna. Många promenader och fika har det blivit, haha.
  • .. anordnat dop för My i finaste Uppenbarelsekyrkan.
  • .. fått vara brudtärna till Louise och därmed anordnat möhippa och hjälpt till lite runt bröllopet, och självklart fått gå på det fina bröllopet! 
  • .. sett lite bilar på bland annat Bilsport-mässan på Elmia och Stockholm Cruising.
  • .. har köpt radhus som vi stormtrivs i. 
  • .. renoverat en del (rev ut det gamla köket och byggde nytt, la nytt golv med bland annat golvvärme, installerade luftvärmepump, fixat skorstenen så det går att elda i den öppna spisen).
  • .. lärt känna tre mammor och deras familjer i grannskapet, riktigt najs att bara gå över gatan för att ses.
  • .. åkt till Finland och hälsat på släktingarna.
  • .. haft en underbar 30-års fest!
  • .. gått på Julgalan med Louise och fått mig flera härliga skratt.
  • .. hjälpt syster och Micke att flytta ihop. Är så glad för deras skull!
  • .. firat My som blivit 1 år. Tiden har sprungit förbi!


That's about it. Känner mig väldigt glad över året som gått, det har bara varit bra.
Nästa år handlar om att få ihop vardagen med heltidsjobb, My på förskolan, hinna umgås med sin familj och även träffa vännerna. It's not gonna be a walk in the park.


Inga kommentarer: