måndag 10 december 2012

Change of plans.

Vi har inte kommit nånvart än.
Morsan får jag inte tag i och My vaknade för inte så länge sen. Hon har dock ätit lunch så vi kan dra iväg snart. Vi hinner inte storhandla idag vilket jag hade hoppats på då vi knappt har nån mat hemma, och inte passar det att göra det på Tis- eller Onsdag heller..
Så jag får snällt handla hem lite grejer... Tror jag hoppar att handla klappar idag då. Orka hoppa i och ur bilen en massa..
Blir nog bara till att testa overall på Team Sportia och sen handla hem lite mat och andra nödvändigheter från Willys.

Fick ett trevligt besked idag också. Hittade brevet i snön när jag skottade fram vägen på tomten. Hade visst tappat detta förra veckan när jag hämtade posten, tokigt! Men men, tur man hittade det då.


Och här kommer lite bilder från gårdagen hos syrran. Glömde förresten helt bort glöggkvällen hos grannen, pinsamt!!

My tyckte det var kul att leka med durkslaget.

Och katten var ju himla trevlig att leka/mysa (dra i svansen, klappa, och peta i ögat...!) med. Tror inte den tyckte desamma.
Sen fick man åka låda runt i lägenheten med moster, såg väldans kul ut om inte annat!
 Nu ska jag byta blöja på lillfisan, klä på henne och så drar vi iväg. CIAO.

Inga kommentarer: