fredag 28 december 2012

Canon EOS 600D.

Idag ska vi bli med systemkamera tror jag.
Våran nuvarande kompaktkamera är helt död märkte jag för ett tag sen.. och jag har velat ha en systemkamera länge, men bara inte haft tillräckligt med anledningar till att skaffa en. Och nu har vi ju det - My. Dessutom blir det bättre bilder i kyrkor vid dop/bröllop (och även allmänt, det är rätt stor skillnad på kompakt- och systemkamera tycker jag), och andra speciella tillfällen. Så... nu tycker jag ni ska gifta er och döpa barnen minsann!


Ska till NetOnNet i Slagsta och ta den på räntefri avbetalning. Har inte dom pengarna idag..
Länge sen jag tog nåt på avbetalning kommer jag att tänka på. Var nog glasögonen för X antal år sen!

Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra i ordning mig, sen åker vi iväg. Efter att vi varit i affären plockar vi upp mamma och åker sen till Bro.




Inga kommentarer: