lördag 8 december 2012

Torra händer?

Jag har precis målat naglarna, inte med nån färg idag dock, utan bara lite genomskinligt som skyddar naglarna lite så dom pallar lite tuffare tag utan att förstöras direkt.
Har även hunnit duscha och torka håret medan Mysan sovit, och även hittat lite kläder att ha på tills ikväll, tror jag. Men som alla vet så kan vi kvinnor ändra oss X antal gånger innan vi till slut nöjer oss (om vi ens gör det!?!).

Louise kommer om typ två timmar, sen ska vi göra i ordning oss inför kvällen. Hoppas väl på att Björn hinner hem innan dess så han kan ta My under tiden. Just nu är han ute på jourjobb, har varit sjukt mycket sånt denna vecka. Tror dock han får en fin lön i Januari...

Hur många andra är ni som blir torra om händerna i vinter? Mina blir astorra, så jag får smörja in dom lite då och då. Föredrar helt klart Oliva's handcreme av ccs. Mina händer gillar den och min nästa tycker om doften, haha.


1 kommentar:

Therese sa...

Mina händer OCH fötter blir äckligt torra under vintern..Fjällar typ haha
Smörja smörja smörja är det som gäller!

Ha det så kul ikväll gumman!