tisdag 11 december 2012

Byte?

Just nu sitter jag här och funderar på om man ska lämna in overallen vi köpte igår. Trodde att det var modellen vi kikat på, men det var det inte såg jag på kvittot och på overallen sen när vi kom hem. Alltså, den verkar bra och så, men den andra är snäppet bättre. Den verkar tåla mer vatten, andas bättre och så går armar och ben att förlänga, så eventuellt kanske lillfisan kan använda den nästa vinter också..
Kostar lite mer dock. Tror det blir till att vi åker upp till centrum igen och byter.
Detta är för övrigt en födelsedagspresent från farmor och farfar, men dem tänkte att det var enklast om vi köpte den, då vi kunde prova ut den och så.

Den rosa har vi hemma, men jag börjar tycka att den lila är lite snyggare. Vad tycker du?
Idag blir det lite ändring av planerna också. Mamma kommer hit om nån timme eller så, sen ska jag passa på att baka till kalaset som är på Lördagen. Så kanske man slipper stressbaka och göra allt på Fredagen. Öppna förskolan ska vi ändå till imorrn, förvisso inte en finsk sådan, men med kompisarna (grannbarnen).

Nu ska jag äta lite frukost medan lillfisan leker själv.

1 kommentar:

therese sa...

Såg precis klart säsong 4...
Tycker dock bara att den blir sämre o sämre.
Mer våld o mord än innan :(

Den lila overallen var supersnygg!!!