lördag 22 december 2012

22:a December.

Två dagar kvar till jul nu bara. Va mysigt.
Vi har hela kylen och frysen full med julmat som ska tillagas till Julafton.
Och vi behövde inte armbåga oss fram i mataffären, riktigt skönt faktiskt.

Nu är jag svintrött måste jag säga. Skulle kunna somna på stört.
Har precis matat både fåglarna och My. Fick skotta mig fram på baksidan för att inte behöva simma i snön.
Så nu har dom lite frön och talgbollar att mumsa på ett tag framöver.

Tycker det är så kul att få julkort, nästan varje dag har man hittat ett i brevlådan. Det är liksom sällan man skickar brev eller så men kul att traditionen med julkort sitter kvar hos så många.
I eftermiddag behöver Björn åka iväg till affären och då funderar jag på ifall vi inte ska hälsa på Björns familj en sväng.. Var ett tag sen Mysan fick träffa sina farföräldrar..

Nu ska jag dö lite..


Inga kommentarer: