torsdag 13 december 2012

Bra dag.

Det har det varit idag tycker jag. Det var jättekul att träffa släktingarna. Vi pratade massor och åt gott, och fikade gott, haha. My somnade precis innan dem kom men vaknade en stund senare pigg och glad.


Moster och hennes man.

Bild på alla förutom morsan och Hanne som vägrade vara med på bild, haha.

Tycker om den här bilden. Fina.

Lyckades till slut få en bild på bildskygga Hanne, hehe. Tack för visiten allihop!
Just nu ligger jag i sängen och ska se på SOA. Mycket tjat om den serien, I know. Vad ska jag se på sen? Zandra tipsade om Arrow men vet inte om det är min typ av film, det vet jag iofs inget om, men återigen en heting som har huvudskådespelarrollen, det gillar vi!

Imorrn ska skorstenen fixas och tårta bakas.. Behöver storhandla lite också, får se när vi hinner med sånt..
Just nu är Björn på jobbet och inventerar lite. Alltid så efter högsäsongen. Inventering som tar massor med tid (kvällar utan karln). Men men, det är som det är.

Tude-luuuuu....


Inga kommentarer: