fredag 21 december 2012

Parkeringskaos!

Aldrig nånsin att jag skulle köpa så här dyrt underklädes-set.
Den jag hittade i Farsta som jag fastnade för kostade hela 800 kr!
Men det kändes jävligt bra att ha fått ett sånt din och dyrt set gratis måste jag helt klart säga. Tack Hannah!

Slet med mig morsan idag. Vi åkte till Farsta för att det fanns en Nordea där.
Det var näst intill omöjligt att hitta parkeringsplats där, man fick typ kriga om platserna. Kan ju säga att vi snurrade runt där i X antal gånger, liiiiite tröttsamt.
Var inte på nå shoppinghumör heller så det blev bara wings och lite läsk från mataffären.
Blir helt off när det är så mycket folk och trängsel.

Gott med rån, speciellt då hon tröttnat på majskrokarna....

Älsklingen min.
Mysan ligger i vagnen och sover än. Hon somnade i bilen så jag la försiktigt ner henne i vagnen och knatade hem. Så vaknar hon pigg och glad sen istället.

Nu ska jag dricka upp mitt té.
Ha det gott.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha jaa förbered en hylla åt Victoria Secrets-produkter du! Det blir allas presenter, o bättre presenter kan jag inte ränkte mig ;D
Jag själv hade blivit jätteglad om jag fått något därifrån, inte helt lätt att köpa härifrån sverige direkt!

Jaadu..vettefaan om jag vågar hoppa..skulle vara coolt visst men asså..tänk om jag skiter på mig eller något haha

Fina bilder på Mysan! <3

Unknown sa...

HAHAHAHA
Kanske ska sno med mig en av My´s blöjor nästa gång vi ses då :D
Helgarderad hahahaha