onsdag 19 december 2012

Det blev sent igår.

Ja, då var man uppe med tuppen idag igen. Halv sju ringde My-väckarklockan.

Hon har precis fått frukost och leker lite inne på sitt just nu.
Jag drar hem en del avsnitt av American Horror Story. Nu har jag nämligen sett klart SOA. Vet inte om jag gillade slutet riktigt. Fick lite dålig magkänsla av det. Alltså, inte att det var äckligt eller så, men jag bara undrar vem som orsakade det som hände i slutet, och nu ska man behöva grubbla på det ett tag. Eller så släpper man bara det. Vet inte ens när nästa säsong kommer ut, men antar att man får vänta lite.
Så jag somnade nog inte förrän vid tolv i natt, och det är banne mig rekord! Alla andra kvällar har jag däckat vid 21-21.30, om inte ännu tidigare!

När Björn vaknar ska vi pynta granen, ÄNTLIGEN säger jag bara.
Men måste som sagt möblera om lite först. Skulle vilja slänga ut hans trasiga fåtölj med desamma, men vi har ju inte släpet här ändå så. Den tar bara upp en massa yta i onödan..

Aja, time for breakfast for me to.

Inga kommentarer: