onsdag 19 december 2012

Glossybox!

Nu har jag tagit mig en varm och skön dusch. Passade även på att testa den duschcremen och ansiktskräm jag fick från Glossybox, gillade båda två. Duschcremen doftade riktigt gott och ansiktskrämen känns bra mot  den torra huden.

Ligger här i sängen och ska se på lite serie.. bara ta det lugn och chilla lite. Har inte så lång tid kvar av denna föräldraledighet, så det gäller att passa på att njuta lite. Har redan druckit kvällstéet men är sugen på nåt mer, men det får vara nu, har redan borstat tänderna och ORKA göra det igen. Är jag lat eller lat?

Fick bodylotion, fint nagellack, ögonskuggor, ansiktskräm och duschcreme från Glossybox. Dessa produkter hade jag nog aldrig ens tittat på i en affär, prioriterar att lägga tid och pengar på annat när jag är ute och shoppar, så det här är riktigt bekvämt att få hem utvalda produkter.



Inga kommentarer: