söndag 9 december 2012

Morgon.

Jahapp, mer sovmorgon än detta får man inte. Hade ju kunnat tänka mig liiiiite mer bara.
Kan bara tänka mig er andra som sover till 10.. 11... 12..?
Skönt.

Idag ska jag hjälpa syrran och Micke att få hem lite grejer. Men för att saker och ting ska få plats i bilen så får vi skippa barnvagnen, och då kan jag lova att dem får hjälpa till med bärandet av Mysan. Hon vägen fan en del med vinterkläder på. Vi ska skaffa hem ett soffbord till dom och även åka till byggvaruhus och köpa lite virke så dem kan bygga en kattstege så katterna kan klättra ner från balkongen.

Just ja, på gårdagens julgala hade vi lätt den skönaste servitören, han såg bra ut, skämtade riktigt mycket och var astrevlig. Sånt blir man glad över! Här kommer lite bilder som lovat.
Lite halvsuddiga men det får ni ta, bättre bilder får man inte med iPhonen...

Magnus Betnér är för jävla rolig!

Värdarna dansade till Gangman Style..

Och fick även publiken att göra det :-D

Louise kunde hela dansen medan min koordination svek mig (såg inte klokt ut ska ni veta, haha)!

Lasse Berghagen var där och självklart blev det "Srockholm i mitt hjärta".

En liten del av publiken..

Här lekte dem Backstreet Boys och sjäng "Shape of My Heart", nostalgitripp!

Loreen sjöng ett par sköna låtar och självklart "Euphoria".
En helt underbar kväll! Tack Louise för min 30-års present! 

Inga kommentarer: