måndag 10 december 2012

Oj oj oj.

Denna vecka blir det fullt upp!
Idag har vi inget planerat men vi ska göra lite grejer ändå. Ska ringa mamma och kolla om hon vill haka på strax. Tänkte dra till centrum och testa overall på My och därefter till Skärholmens/Farsta centrum och utnyttja presentkortet från Triumph och handla hem sista julklapparna.

Annars ser veckan ut så här, än så länge:


  • Tisdag - ÖF i Stureby 13-15.30 (finsk/svensk ÖF, så det måste vi testa på), sedan julbord på kvällen med jobbet.
  • Onsdag - Hämta fotona på ÖF Älvsjö, luncha med brukaren och sedan ha lite bakdag med Therese.
  • Torsdag - Släkt från Finland kommer på besök på förmiddagen, på eftermiddagen ska jag till Dermacare för permanent hårborttagning (yaaay!).
  • Fredag - Skosterstentjänst kommer hit och tätar skorstenen, och jag göra tårta/bullar/kakor inför Lördagen. Eventuellt hämta My's hand- och fotavtryck på ÖF Fruängen.
  • Lördagen - My's 1-års kalas! 
Så vi är fan busy, busy...
Ska även hinna storhandla nån dag. Vet inte när vi ska klämma in det...
Oj oj oj, hur ska vi hinna med allt...? Kommer nog behöva lite back-up från familj och vänner, i alla fall dom dagarna det ska bakas.

2 kommentarer:

therese sa...

Näää inte den här onsdagen gumman!
Jag menade NÄSTA onsdag, veckan innan jul.
Denna vecka jobbar jag 07-17:30 så inget bak för min del inte haha

Carita sa...

Jahaaaja...!
Dåså, skrivit upp det på nästa vecka :-).
Vad koll man har, haha.