torsdag 20 december 2012

Gammal kollega.

Nu hoppas jag Mysan somnar snart. La henne i sängen nyss då hon verkade trött och sen gnällde hon lite, nu är det dock tyst så man får hoppas på det bästa.

Vi var hos Linda och Nova idag.
Tycker Nova är så söt och gullig mot My. Och som vanligt var det trevligt att sitta och snacka och fika med Linda.. fan, jag blev en "lattemorsa" till slut i alla fall. Ja, vad fan ska man annars göra om dagarna om inte fika!? My fick även en liten julklapp av dem, en fin vattenflaska med sugrör som går att stänga, till förskolan.
Nova har maaaassor med leksaker inne i sitt rum, och minst dubbel så stort rum än vad My har... Hur ska My få plats med alla sina leksaker där när hon blir äldre?!

Lekstund :-).

Novas stooooora rum med alla tusen leksaker.

My ska också få ett dockhus när hon blir lite större, om hon vill ha det förstås. Jag saknade det när jag var liten och var sååååå avis på alla andra som hade ett sånt.

Lek i köket, vi blev serverade kyckling och annat gott..
Får se när gubben dyker upp ikväll också. Inte så sent sa han, med man vet aldrig. Får nämligen inte tag i honom, så jag antar att han jobbar arslet av sig.


Inga kommentarer: