måndag 31 december 2012

Jag som inte dricker kaffe...

.. kan ju dricka annat gott med nya kaffemaskinen. Både chokladen och chai-latten smakar gott, och sen finns det annat gott också att köpa. Har fått höra att Tassimon inte gör några goda såna drycker, så det var bra att Björn köpte denna. So I recommend om ni ska köpa nån och kanske är lite som jag och inte riktigt gillar kaffe... Men ska försöka vänja mig vid kaffe ändå (kan tänka mig att det blir en bra energikick ibland också om man skulle behöva det). Har länge känt att det är trist att inte kunna dricka kaffe när det bjuds på. Men med en tesked socker och eventuellt lite mjölk så funkar det. Har dock gjort misstaget att prova både Mollbergs blandning och Cappuccinon utan socker till att börja med och då smakade det gräsligt, sen var det typ förstört.

Känner mig inte så värst pigg idag, så det får bli några Red bull för att orka till tolvslaget. DET är gott. I och för sig är Monster ännu godare. Typ bara socker i dom, haha.

Börjar bli dags för lite lunch, eller kanske göra i ordning sig först, så man inte ser ut som en zombie till nyårsfirandet.

Iris gav både mig och Björn ett gott skratt igår, det första hon sa till oss båda var "pappa har en snopp". Haha, den underbara åldern när det börjas prata om sånt och frågorna som tillkommer. Tror nog Niklas och Erika har bra svar på tal, speciellt Niklas, haha.

Inga kommentarer: