tisdag 4 december 2012

Gnagande känsla.

Sitter klistrad här framför SOA. Kollar på tredje avsnittet på tredje säsongen. Bad boys, and girls säger jag bara. My sover än men borde vakna när som.

Det har varit en lugn början på veckan. Hemma igår och iväg en sväng idag. Lillfisan blir sakta men säkert bättre. Imorrn hade vi planerat att träffa brukaren i Skärholmen, dock blir det inte med Micke som assistent utan med hans andra assistent, som för övrigt är hans syster. Hon är trevlig och så, men passar inte som assistent till honom, lite väl omogen, lat och bryr sig lite mer om sina egna intressen (dvs, styr honom lite väl).
Men det ska ändå bli trevligt att träffa dom båda. Var ju ett tag sen.

Torsdag kommer skorstensreparatörerna hit och även min halvbrorsas mamma och hennes man. Det ska bli askul att träffa dom, var väldigt länge sen sist!
Hon bor ju numer i Australien, var tvungen att komma tillbaka till Sverige för att fixa med lite papper.

Fredag ska vi ha lite julpyssel hos ena grannen, alla vi tjejer och barnen så klart.
Lördag ska jag och Louise på Julgalan, det ser jag fram emot! Tjejkväll med god mat och bra underhållning!


Sen har jag nån gnagande känsla av att jag glömt nåt på Söndagen, men jag har inte skrivit upp nåt... Jag kan fan inte komma på vad det är... Jobbigt, jobbigt. Väldigt irriterande åtminstone.

Inga kommentarer: