måndag 1 oktober 2012

Lovely weather today.

Eller inte.
Jag har precis kommit hem efter att ha skjutsat Björn till jobbet.
Om ungefär en halvtimme ska vi till Maria och ta en morgonfika. Självklart kommer Vendela dit med sin bebbe också. Våga vara själv med en gynekolog liksom, skämt åsido.

Har hunnit vara lite effektiv i morse också, har slängt in en maskin med tvätt, satt på diskmaskinen och så har jag slängt glas, pappersförpackningar och tidningar. Skönt att ha det gjort innan allt började välla ur kassarna.

Va tycks om dessa? Har gjort dom själv. Eller ja, inte hjärtat, men målat och skrivit och borrat lite, nu ska jag bara hitta ett tunt grovt snöre till, sen är det klart! Dom ska i alla fall hänga i badrummet/toaletten på gästhanddukarna. Känner mig rätt nöjd med dom.


Nu ska jag rengöra mina linser lite extra... Nåt som irriterar.

2 kommentarer:

Therese sa...

Jättefina gumman!

Åsa (asas_mejl"snabel-a"hotmail.com) sa...

Fina hjärtan :)