tisdag 23 oktober 2012

Grattis till mig!

Nej, det är inte min födelsedag än men jag gjorde ju nåt jag borde väntat några dagar till med..
Jag ställde mig på vågen!! Och vad visade den??? - 2 kg! Woho!
Den här tråkiga dieten fungerar absolut. Och jag som inte ens tränat dom senaste två veckorna!

Just nu äter jag frulle, sen tänkte jag torka håret och därefter knata bort till centrum, dels för att slänga papper och kartonger på vägen och dels för att handla hem ingredienserna till bullarna som ska bakas, tänkte baka dom idag då jag ändå inte har nå speciellt för mig, så kan man bjuda grannarna på något gott imorrn bitti innan vi går på pekboksklubben.

Skulle även behöva kratta här hemma, nån som vill sitta barnvakt innan mörkret faller???

1 kommentar:

therese sa...

ÅÅh jag hade GÄRNA suttit barnvakt!
Tyvärr är jag på jobbet så det går ju inte :(

Vad duktig du är med dieten gumman!
Bra kämpat! <3