fredag 26 oktober 2012

Presenter

Här kommer bilder på lite mer av presenterna. FINA VA??

Denna söta lilla Björn fick jag av en vän som bor i Örebro. En cupcake-björn :-).

Fina rosor från älskling!

Denna kom grannarna insjungandes med! Jättesöt. I hope I don't kill it!

Fina PiP Studio-muggen som jag fick av Zandra.

Blommor från Kent och Aija (vet inte om jag stavade rätt nu?!)
Fint halsband av min fina syster.
 
Och matchande örhängen till!

Fina smycket från Zandra, har lite att variera mig med nu. PERFA.

Pashmina-sjalen från brorsan, gillade verkligen färgerna och formerna på denna!
Har flyttat My's lekmatta in i hallen då det borras på andra sidan hennes vägg. Men hon tycker det är roligare att riva skor från skohyllan....
Nu ska jag ta och fixa lite té och kanske lite kaffe också till elektrikern Jesper.

1 kommentar:

Therese sa...

Äh du har ju redan fått så fina presenter så du behöver ju inte våran då haha
Nää skoja!
Men jag förstår att du är nyfiken, men i morgon får du reda på vad det är! ;)

Längtar tills i morgon, kommer bli jättekul!