tisdag 30 oktober 2012

Julklappar.

Det blir till att handla julklapparna i slutet på November, då föräldrapenningen kommer. Just nu har jag inte mycket pengar över då det kostar lite att fylla 30.
Men men, jag har all tid i världen på att fundera ut vad jag ska köpa till alla. Tre klappar är i och för sig fixade. Dom damp ner i brevlådan idag och jag känner mig väldigt nöjd med dom.
Kan ju inte berätta nåt här då det är så många man känner som läser bloggen......

Ja, vad har vi gjort idag? Inte ett piss. 
Jag fick My att sova i en timme och en kvart och passade själv på att sova lite jag med. Jag blir så sjukt trött av sånt här väder! Och My är mammigare än ever just nu! Knappt så hon leker på golvet, hon ska vara i famnen hela tiden, och det kan ju bli lite svårt om man försöker göra nåt.

Happ, famntjej.. igen.

Inga kommentarer: