tisdag 16 oktober 2012

Slut som artist.

Det är tufft att vara ensam hela dagarna med lillfisan. Tredje kvällen som hon är svår att få i säng. Ikväll tänkte jag inte bråka, utan jag ska snarare låta henne däcka av trötthet. Får se hur länge hon orkar vara vaken. Hennes vanliga sovtid brukar vara mellan 18-19, so it's way past bedtime.

Imorrn bitti kommer mamma hit direkt från jobbet (va hon är go' som ställer upp så där!) och tar My en stund så jag kan åka till Högdalen och lämna blod.
Sen skyndar jag mig hem igen så hon kan åka hem, därefter ska vi skynda oss iväg till bokklubben med Maria och Nils och se ifall det är nåt att fortsätta gå på. På eftermiddagen sen ska Björn komma hem lite tidigare så jag kan gå på bio med Louise och bara ha lite girl-on-girl-time.
Mycket trevligt.

Apropå det så kommer Zandra hit nästa Onsdag och stannar här i några dagar, riktigt kul. Gillar ha henne här och tycker hon ska flytta tillbaka till Stockholm!
Då får man nog lite avlastning med lillfisan också, så man hinner baka och fixa i ordning lite här hemma inför fikat och festen.

Nu ska jag banne mig ha mitt kvällsté!!

Inga kommentarer: