tisdag 23 oktober 2012

Jag skiter i att det regnar imorrn!

Nu sitter jag här ute och känner mig duktig.
Medan My både har varit vaken och sovit så har jag krattat löv här på gården. Två Vianor (stora däcksäckar) blev det och jag skulle lätt kunna fylla en till men nu gick påsen sönder dessvärre. Och jag behöver en break.
Köpte även två Ljungar i centrum och nån silvrig växt. Det blev mycket mysigare med lite färg och utan dom halvdöda sommarblommorna.

Ser lite fräschare ut utan alla löv..

Några av högarna som blev kvar..!

Älskar min korg som jag fick av brukaren och hans familj innan jag gick på föräldraledigheten (dock fylld med babygrejer då).
Och just ja.. som sagt, jag skiter i ifall det börjar regna imorrn, fick fan död på monsterspindeln. Dock tror jag inte det där var den stora som jag såg nere i tvättstugan för några månader sen..!! Säkert bebisen och nu lär morsan vara lite arg.... Oj oj.



Inga kommentarer: