måndag 22 oktober 2012

Veckan!

Jo, jag känner mig lite smått stressad, men det är för att jag skulle vilja fixa allt med en gång, fast jag inte bör göra det. Men jag vet att jag kommer hinna med allt.

Tisdag: Daikin kommer och installerar luftvärmepump och kommer vara här hela dagen. Får se om vi åker iväg en sväng under dan eller hur vi gör. Grannen kommer över med några stolar vi får låna till festen. Städa en massa!

Onsdag: Fika här med grannarna vid 9.00, sedan knatar vi bort mot centrum och går till biblioteket till pekboksklubben, därefter möter vi nog upp Zandra i centrum och går hem igen. Sen när vi slängt av Zandras grejer här hemma så åker vi iväg till affärn och handlar dom ingredienser som behövs till tårta och bullar. David kommer över efter jobbet.

Torsdag: Del 2 av bakningen av bullarna (2 etapper, jäsas en gång till och sen in i ugnen).Två kompisar till Zandra (en gammal kollopolare till mig dessutom, och den andra känner jag lite) på lite fika, senare på eftermiddagen blir det lite kalas. Jag fyller 30 härliga år!

Fredagen: Handla lite saker inför Lördagen, bland annat nåt fint att ha på sig och mat att bjuda gästerna på. Städa?!

Lördag: Lämna My till mormor på övernattning vid 15-16. Sen blir det 30 års fest! Är ni taggade??!?

Söndag: Bakis..? Städa.....

Ska se till att jag inte går och moffar i mig för mycket sötsaker, får väl bli en liten tårtbit och en bulle (då dom är världens godaste dom jag ska baka!
Känner faktiskt att jag gått ner i vikt lite mer fast jag inte tränade förra veckan heller. Kommer tyvärr inte bli nån träning denna vecka heller. Bra är att jag är så beslutsam denna gång att gå ner i vikt att jag inte slarvar nåt med maten.

Inga kommentarer: