onsdag 3 oktober 2012

En lugn stund?

Nu har jag äntligen satt mig ner och tänkte pusta ut lite.
Sen halv sju imorse har jag hållt igång med nåt här hemma. Plockat undan, vattnat blommor, badad lilla älsklingen m.m...! Har även plockat fram kläder till mig och My och ska på nåt smidigt sätt få med mig gröt, tillskottsnäring och välling, alltså försöka undvika att ta hela förpackningarna med, så jag kommer undan med en liten resväska då bilen ändå kommer bli rätt full med grejer.

Tänkte om vi ska ta oss bort till centrum sen, och plocka ut några inflyttningsgåvor vi fått från Ica Supermarket. Shit, har ju har/haft sjukt mycket att plocka ut. Gåvor hit, gåvor dit, fyller ju år om en månad och då får jag även gåvor för det! Igår hämtade jag ut en Almondy Toblerone tårta, skulle även fått en tårtspade också, men den var slut på lager, sen ska jag iväg till Hemköp nån dag också och plocka ut en After Eight. Dessa grejer är dessutom inget jag själv är sugen på, utan det är perfekt att ha sen när jag bjuder på fika den 25:e Oktober. Vad ska man säga? Gratis är gott.


Inga kommentarer: